10 روند بازاریابی که در سال 2019 دیده می شود :

 https://www.entrepreneur.com/article/324043


بازاریابی در حال شکل گیری فن آوری ها، روش ها و الگوهای در حال ظهور است.

بازاریابی همیشه در حال تغییر است و لذا دشوار است که پیشبینی کنیم که کدام روشها موثرتر خواهد بود . فقط زمانی که بازاریابان معتقدند مخاطبان خود را درک می کنند، تکنولوژی جدید، رفتار جدید و یا حتی یک مخاطب کاملا جدید، همه چیز را تغییر می دهد.

به این منظور ، عملی است که منعکس کننده الگوهای سال گذشته و توجه به روند رو به رشد است که موفقیت سال آینده را تحت تاثیر قرار می دهد. در اینجا 10 روند بازاریابی که می توانید عاقلانه باشد تا چشم خود را در حال رفتن به سال 2019 باز نگه داریم دیده می شود .

1. قیف بازاریابی تغییر می کند.

قیف بازاریابی در حال حاضر هر کسی را قبول می کند، همه را برای سودآوری ارزیابی می کند و اگر غیرقابل قبول باشند همه را رد می کند. همانطور که جان هال در فوربس می نویسد : "بیش از حد بسیاری از شرکت ها مشتریان را به عنوان پول می بینند؛ در عین حال، مشتریان در بهترین حالت نادیده گرفته می شوند و در بدترین حالت مورد توهین آنها قرار می گیرند . کسب و کار ها به طور موثر در استفاده از محتوا برای مخاطبان هدف اقدام می کنند.

دستیابی به افرادی که احتمال بیشتری دارند در برند شما علاقه مند باشند نه تنها ارزان تر است؛ این نیز پایدار تر و زمان کمتری می برد. مصرف کنندگان نمی خواهند که کسب و کار بر آنها غلبه کند؛ آنها به دنبال اعتماد قانونی و روابط واقعی هستند.

2. محتوا همه چیز است.

در شرایط فعلی محتوا همه چیز است . شما قبلا می دانستید که باید مخاطبان خود را جذب کنید: به آنها الهام بخشید، افکار آنها را تحریک کنید یا به احساسات خود کنید.

هدف این نیست که فقط مطالب را در مقابل مردم قرار دهید و امیدوار باشید که آنها به آن پاسخ دهند، بلکه آنها را تشویق کنید که با آنها اشتراک و مشارکت داشته باشید. محتوا - چه مقاله ای در یک فروشگاه یا یک ویدیو در رسانه های اجتماعی - درها را برای برقراری ارتباط دو جانبه باز می کند، که برای ایجاد اعتماد و دادن مشتریان به این که کسب و کارتان را قدردانی می کند، باز می شود.

3. Chatbots رفتن به هر کجا.

خدمات مشتری ضروری است، اما هر کس احساس راحتی نمی کند با یک شخص واقعی در تلفن صحبت کند یا زمان برای انجام آن را از طریق ایمیل. این چیزی است که chatbots را راحت می کند. این ها کمک های کوچک AI در وب سایت هایی هستند که می توانند به سئوالات پاسخ دهند و درخواست ها را به سرعت انجام دهند - و بسیاری می توانند این کار را بدون حضور یک شخص حقیقی انجام دهند.

گزارش های تحقیقاتی Grand View نشان می دهد که تا سال 2025 بازار جهانی تلفن های چت 1،25 میلیارد دلار خواهد رسید که با نرخ سالیانه 24.3 درصد رشد می کند. چهل و پنج درصد از کاربران نهایی در حال حاضر ترجیح می دهند که برای خدمات مشتری به chatbots مراجعه کنند، بنابراین اگر شما آن را داشته باشید، می توانید از وفاداری افرادی که از ارتباط با این برنامه های کوچک لذت می برند، برنده شوید.

4. AI همچنان رشد می کند.

در یک یادداشت مرتبط، هوش مصنوعی در حال افزایش است. این کار تجزیه و تحلیل داده ها را کارآمدتر می کند، می تواند به طور بالقوه منجر به سرعت هدف گیری کند و بتواند وظایفی را که انسانها با آن مواجه هستند، انجام دهند گاهی اوقات به شکل پیشرفته یادگیری ماشین می آید، اما حتی سیستم توصیه شده Netflix که نشان می دهد که نمایش های تلویزیونی جدید برای تماشا، از لحاظ فنی AI است.

AI همچنین می تواند الگوهای آنلاین مصرف کننده را نظارت کند و به شما در درک زمان واقعی رفتار آنها بپردازد، هرچند نگرانی های قانونی در مورد اینکه آیا این اخلاقی است یا خیر، وجود دارد. حتی اگر تصمیم به استفاده از AI در این روش نداشته باشید، با این حال، آن را هوشمندانه به توجه به مصرف کنندگان واکنش نشان می دهند و اینکه آیا رقبا از آن استفاده می کنند.

5. مردم در مورد امنیت محتاط هستند.

هر شرکت باید اطمینان حاصل کند که امنیت آن کامل است. حتی اگر مشتریان آن را متوجه نشوند، وقتی احتیاج به حریم خصوصی، اطلاعات و اطلاعات مالی خود دارند، احترام زیادی قائل هستند. هرکدام از این شرکتها این وعده را تحمل نمی کنند - و مشتریان متوجه آن می شوند. با مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی ( GDPR ) که در سال جاری در اروپا اثر می گذارد، مصرف کنندگان شروع به توجه بیشتری به نحوه کسب اطلاعات در مورد کسب و کار می کنند.

در مورد امنیت خود با مشتریان صحبت کنید. چه چیزی بهتر از دیگران است؟ در یک اقتصاد که در آن مردم به طور قانونی در مورد هک ها، نشت ها و سرقت ها محتاط هستند، آنها از موسساتی که می توانند به آنها بی خطر ترین تجربه کسب و کار را قول می دهند، حمایت کنند.

6. جستجوگری پیروزمندانه بر اساس صدای بلندتر

طبق گفته موتور جستجوی Land ، فروش تجارت صوتی مبتنی بر صدا در ایالات متحده به 201 میلیارد دلار رسیدن به 1.8 میلیارد دلار و تا سال 2022 به 40 میلیارد دلار می رسد. بله، این 40 میلیارد دلار است! این روند به این معنی است که 2019 سال است که از بازی جلوتر است.

جستجوی صوتی یک بیت هوشمندانه از تکنولوژی است. پس از همه، کسی که دوست ندارد بتواند با صدای بلند به نزدیکترین سخنران هوشمند سخن بگوید، "قرار دهید برای تأمین مدرسه"؟ نه تنها جستجوی صوتی ساده تر می شود برای پیدا کردن اطلاعات آنلاین بدون کشیدن دستگاه؛ مردم آن را دوست دارند چون زمان نمایش آنها را کاهش می دهد. سال آینده مطمئن شوید که برای جستجوی صوتی بهینه شده اید.

7. ویدئو عمودی در حال افزایش است.

شما قبلا میدانید که ویدئو ضروری است. این یکی از جنبه های استراتژی بازاریابی شماست، اما حالا شما فقط یک استراتژی کامل برای فیلم های خود دارید! افراد ساعت های بی شماری ویدیو را هر روز تماشا می کنند و یوتیوب بزرگترین موتور جستجوی موتور جستجوی گوگل است. این که آیا آن را در فیس بوک، Instagram یا بعضی از پلتفرم های دیگر، ویدیو در هیچ جا قرار ندارد.

با این حال، مردم همیشه دوست ندارند که دستگاه های تلفن همراه خود را به طرف دیگر تبدیل کنند. Instagram - یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه ای در حال حاضر - IGTV را در ماه ژوئن برای هدف مشخصی از تماشای فیلم ها در حالت عمودی راه اندازی کرد . IGTV اجازه می دهد محتوای بیشتر، بنابراین شما می توانید فیلم های متحرک، دمو، مصاحبه، مطالعات موردی، واقعیت مجازی 360 درجه، جریان های زنده و غیره منتشر کنید. استراتژی رسانه های اجتماعی شما نیاز به حفظ فیلم های IGTV به صورت عمودی دارد.

8. زمان بر روی Gen Z تمرکز دارد.

ژنرال Z بزرگتر می شود، به این معنی که آنها شروع به ورود به نیروی کار و قدرت خرید می کنند. شما ممکن است به یاد بیاورید که چگونه مارکچرها به درک هزاره ها پی بردند (به نظر نمی رسید صنعتی باشد که آنها را نابود نکرده اند - اما هی، آنها فقط شکست خورده اند و سخت تر دروغ می گویند)، بنابراین اکنون زمان توجه است جنرال Z

بیانیه های یکپارچه در مورد اعضای جوان دوم نسل غیر ممکن است، اما شما باید چند چیز را به خاطر بسپارید: آنها اصرار دارند و ترجیح می دهند کسب و کار اجتماعی مسئولیت پذیر باشند. آنها در یک جهان ترسناک و یک اقتصاد در حال مبارزه رشد می کنند، به طوری که بیشتر احتمال دارد که آنها به شرکت هایی تبدیل شوند که جهان را جایگاهی بهتر می کند.

9. جستجوهای بصری شروع به کار می کنند.

علاوه بر جستجوهای صوتی، می توانید نوع دیگری از روش جستجو را در حال افزایش نامید؟ دیداری. گوگل طولانی مدت جستجوهای مع را فعال کرده است، اما تکنولوژی دوربین جدید باعث می شود مردم عکس چیزی در دنیای واقعی بگیرند و اطلاعاتی در مورد آن پیدا کنند.

Pinterest در ماه فوریه ویژگی لنز خود را راه اندازی کرد و پلت فرم رسانه های اجتماعی گزارش داد که کاربران آن بیش از 600 میلیون جستجو در ماه با آن انجام دادند. برای استفاده از قدرت جستجوی تصویر ، Pinterest را در تلاش های بازاریابی خود نادیده نگیرید و تصاویر سایت (و اجتماعی) خود را برای جستجوگرها بهینه سازی کنید.

 

10. تأثیرگذارها هویت های متفاوت دارند.

بازاریابی نفوذ همچنین یک استراتژی رسانه ای اجتماعی کلاسیک است، اما نفوذگران شروع به تغییر می کنند. شرکت ها قبلا به افراد مشهور متکی بودند تا مردم را قانع کنند که محصولات ارزش خرید را دارند، اما مصرف کنندگان در حال حاضر به سوی همسالان خود متکی هستند.

به عنوان مثال، خرده فروشان یخ زده ایسلند به تازگی از بازاریابی مشهور به "همکاری" با افراد "واقعی" (نفوذ کننده های کوچک) تغییر یافته است؛ زیرا مشتریان آنها - مادران، در این مورد - مادران دیگر را بیش از مارک های معتبر و کارشناسان صنعت به اصطلاح . در سال آینده، استراتژی بازاریابی تأثیرگذار خود را با توجه به اینکه مخاطبان شما به احتمال زیاد پاسخگو هستند، تنظیم کنید.

بازاریابی در حال تبدیل شدن به طور فزاینده پیچیده است، بنابراین برای فروشندگان مناسب برای حفظ چشم انداز خود را در فن آوری های جدید، روش ها و الگوهای.

نویسنده  مقاله :    deep patel نویسنده کتاب فانتزی Paperboy's: 11 Principles of Success است .

ترجمه مقاله : قباد چگینی

Translator  : Ghobad Chegini


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازاریابی ,مورد ,مشتریان ,اجتماعی , این ,زمان ,روند بازاریابی ,جستجوی صوتی ,میلیارد دلار ,مصرف کنندگان ,موتور جستجوی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

aryaahadi پاور پوینت، پیشینه تحقیق و پرسشنامه Richard ایرانی کرافت آبان من rahro media چکاوک پرواز Dennis